Sider

mandag den 5. marts 2012

OH SHIT IT´S MONDAY!

Så er jeg kommet hjem fra Rigshospitalet, hvor jeg har tilbragt det meste af dagen. Min mormor skulle ind og undersøges da hun skal opereres imorgen, så hun overnatter derinde her i nat, og nok også imorgen. Imorgen er planen at jeg også tager derind efter skole sammen med min mor. Håber virkelig de snart finder en løsning på alt det her, så hun kan komme på toppen igen. 
Jeg var jo så dum at tage min nye jakke på idag. En hver idiot kan sige sig selv, at det ikke er særlig smart at tage en sommerjakke på i 3 grader varmer. Jeg kan godt fortælle jer det var koldt, har også bare stået på den ene station efter den anden og ventet. Stadig her et par timer efter jeg er kommet ind i varmen, har jeg stadig ikke fået varmen tilbage i kroppen. Men man bliver jo kun klogere af sine fejl, så i morgen er det helt sikkert at jeg tager en kæmpe trøje på, og måske finder min vinterjakke frem igen, som jeg ellers havde pakket væk i håb om at sommer så langsomt ville komme. 
Nu vil jeg tage mig et dejlig varmt karbad imens jeg laver nogle få lektier i håb om at der kan komme noget varme ind i min krop igen, skal jo helst ikke blive syg. Min hals er dog allerede begyndt at klage lidt...    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar