Sider

lørdag den 24. november 2012

Goodiebags for the win!

I går var jeg sammen med 4 skønne mennesker fra min folkeskole af. Jeg tog til København lige efter skole for at mødes med dem, hvorefter vi gik strøget igenne og endte på Jensens Bøfhus, hvor vi spiste os mætte i deres ta' selv is. Så bliver det ikke bedre!
Da vi var inde i den stores Only, Vero moda, Jack and jones butik på strøget, var der et event oppe hos Only, hvor der var konkurrencer, Dj og bedst af alt goodiebags. Desværre glemte jeg at tage billeder derinde til jer, så i må nøjes med et billede af indholdet i goodiebagen. Nu er jeg ihvertfald underholdt søndag, hvor jeg vil sidde en hel dag bare slappe af og læse i blade, hvis det ikke lige var for de 8 timers aflevering, som jeg har for til i næste uge. Derudover, skal jeg også med min mormor og morfar på en jule marked. Årets første, så det glæder jeg mig også til. 
Nu vil jeg til at gøre mig klar, da vi får nogle venner over til stor frokost. 
I'm out!   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar