Sider

torsdag den 15. november 2012

Livet i overhalingsbanen

I får lige et hurtigt indlæg på farten. Dagen idag har føltes utroligt lang. Det gik allerede galt imorges, hvor jeg var sikker på, at jeg vågnede op til den længe ventede fredag, men næ nej, da jeg så på dagens skema, var det som om en stor kold mur ramte mig, det var kun torsdag.. Øv med øv på!
Endelig fik jeg fri fra skole, hvorefter jeg så tog direkte ind på Rigshospitalet for at besøge min kære mormor sammen med min mor. Min morfar var allerede derinde, så det var rigtig hyggeligt lige at få set begge to. 
Nu er jeg så endelig kommet hjem efter en laaaaaang dag, og vil nyde mine nudler nede fra den lokale kineser i stilhed. Derefter vil jeg lige sætte sidste hånd på min engelsk aflevering, inden jeg skal aflevere den imorgen.

HEY! I morgen er det fredag! (Happy face). I morgen bliver en sindssygt god dag. Hvorfor, deler jeg med jer i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar