Sider

lørdag den 8. december 2012

Arhh!! I Need Help!

Det er nu d. 8. december og jeg er lige vågnet, endnu et skridt tættere på julen (og min fødselsdag Jubii!), Dette har ført mig ud på dybt vand, og det er så her jeg virkelig har brug for jer min dejlige læsers hjælp. Det er begyndt at vælte ind med beskeder fra diverse familiemedlemer, der mangler en ønskeliste fra min side af, men hvad skal jeg dog svare når jeg ingen ønsker har mig. Det er mest af alt tøj jeg ønsker mig, men det er lidt svært for andre at købe tøj til mig, og gavekort er for kedeligt til jul, synes jeg. 
Så, hvad skal jeg dog ønske mig? Det kunne være en så stor hjælp, hvis i skrev en kommentar til dette indlæg, med idéer til juleønsker. Det er ønsker til familiemedlemer, så derfor hjælper det ikke at i skriver Mac Laptop, Iphone, Ipad osv., for det er der jo ingen sandsynlighed for at jeg vil få. 
Håber i vil være så dejlig at hjælpe mig, for jeg er virkelig på skideren. Tænker lidt at jeg måske laver et indlæg med alle de idéer i kommer med.
Nu vil jeg smutte ud og få en bid mad, inden jeg begynder på weekende. 

3 kommentarer:

  1. Du kunne ønske dig et abonnement til nogle af dine yndlingsblade, eller en goodiebox på www.goodiebox.dk. Super fin blog, kig gerne forbi :)

    /Christina
    http://prettypretend.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Du kan tage et kig på en masse blogs, de mest populære indlæg er jo julegave inspiration for tiden. :-)


    Det vil betyde utrolig meget for mig hvis du smuttede forbi min blog og kommenterede det nyeste indlæg:

    http://www.mesmerizedbyme.com/

    SvarSlet
  3. Du kunne ønske dig mascara, eyeliner eller andet makeup hvor man skriver mærke, farve osv. :)

    SvarSlet