Sider

tirsdag den 18. december 2012

Billige Læder Luffer

I dag tog jeg ind til byen efter skole, for lige at få styr på de sidste ting inden jul. Jeg  manglede de sidste julegaver og nogle gaver til pakkeleg, som skal holdes med klassen, til juleafslutningen på torsdag. Tiger butikken er jo altid et godt sted at kigge efter små gaver til ingen penge. Dog kom jeg også ud af butikken med en lille gave til mig selv, nemlig de ovenstående luffer til 50 kr. Nu sidder i sikkert og tænker "Jamen så må det jo være det der plastik look a like læder", og nej, det er fuldstændig 100% ægte læder. Det er lidt sygt I know, men det er jo også derfor, at jeg var helt oppe at kører da jeg fandt dem. 

Og det et par dejlige læder luffer fra Tiger butikken til kun 50 kr., og det var 50 kr.!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar