Sider

torsdag den 6. december 2012

Dagens op- og nedture

Dagens Nedture
På grund af sneen skulle jeg stå et kvarter tidligere op, så jeg kunne nå en tidligere bus. (Jo, det kvarter betyder meget for en, når man er 16 år og 11 måneder gammel!)
Vi havde fællesmatematik
Skulle direkte hjem efter skole for at lave Matematik rapport
Bussen kørte lige for næsen af mig da jeg skulle hjem (selvom jeg løb over for rødt)
Rødhætte kom på besøg (Det kan seriøst ødelægge hele dagen!)
Da jeg i morges glemte at skrappe min skrabekalender
Da det gik op for mig, at jeg ikke kan købe en fed bil hvis jeg vinder de 1.000.000 kr., da jeg skal dele gevindsten med min lille søster
Da det gik op for mig det ikke var fredag

Dagens Opture
Jeg kom ikke for sent i skole, selvom jeg sad en halv time i kø
da jeg så mine venner i skolen
Fælles matematik var ikke så slemt som regnet med
Jeg er næsten blevet færdig med min Fysik rapport, den skal bare lige rettes igennem
Sad og lavede fysik på værelset med en kop the, høj musik og tændt stearinlys. Så blev det hele pludselig lidt bedre 
Vi har fået varmt vand igen, så nu kan jeg endelig få mig et dejligt langt og varmt bad
Kom hjem til et hus fyldt med julepynt
Min mor har købt sølv og guld strimler til mig, så jeg kan få pyntet op med nogle hjemmelavet julestjerner. (så bliver det også lidt julet på mit værelse..)
Da min veninde var så sød at stå og vente på mig ved busstoppestedet efter skole, også selv om hendes bus var kommet, valgte hun at tage den næste. (Det er altså en sand veninde!)
Jeg fik en plads i bussen både på vej til og fra skole.
Det gik op for mig at det snart er Juleferie
Det er fredag imorgen
Min ven Kevin overførte lige 7 nye film fra hans eksterne harddisk til min computer. Så er der noget at se hele weekenden
Imorgen skal jeg medvirke i et interview, om mit forhold til mode
Derefter skal jeg mødes med min dejlige veninde Anna





Ingen kommentarer:

Send en kommentar