Sider

lørdag den 19. januar 2013

Min Boghylde Trængte Forfærdelig Meget Til En Forandring. Her Får I Resultatet

Synes overskriften forklarer ret godt hvad dette indlæg handler om. Det var en ret impulsiv beslutning, så der er intet med nye hylder eller lign. Det eneste der er sket er egentlig bare, at jeg har lagt nogle af mine bøger ned. 
I går da jeg var inde i indre by med Mutti, fandt vi en boghandel der lå ned af en sidegade til Studiestræde. Den boghandel gav mig så meget inspiration. Det var ikke en helt almindelig boghandel, men en boghandel der både havde brugte og nye bøger. Blandt andet fandt jeg bogen ude til højre, den som ligger oven over Marilyn Monroe bogen. Jeg har ikke den fjerneste idé om hvad der står i den, eller hvad den handler om, synes bare den kunne passe utrolig godt ind til resten af min bogsamling. Elsker det gotiske blandet med det nye. Jeg gav 25 kr. for den hvilket er en dejlig lav pris. Jeg skal ihvertfald helt sikkert ned i samme butik igen for at finde flere bøger til samlingen. Bare lige for at gøre den lidt pænere at se på. ;-)
Bogen her var ikke det eneste, som jeg fik med mig hjem. Desværre på i vente med at se resten til lidt senere i dag, eller i morgen. Nu må vi se hvad tiden bringer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar