Sider

tirsdag den 15. januar 2013

Weekend, Kom Til Mig!

Det er da helt sindssygt så lang den her uge føles. I dag var jeg sikker på det var onsdag, og tidligere i dag, troede jeg klokke var 14, da klokken kun var 12. 
Det helt utroligt så træt jeg er. Jeg føler mig som en zombie der går rundt mellem en masse mennesker, der skynder sig rund mellem hinanden halvløbende fra destinationer til destination, som om de har pisse travlt, præcis som jeg selv plejer at gøre. Endnu et tegn på, at jeg seriøst trænger til weekend SNART. Det må være vejret der spiller en stor rolle. 
Jeg har nu endelig fået kæmpet mig igennem lektierne, og vil nu smutter i et dejlig varmt karbad med en bog og noget musik i ørene, inden jeg falder i søvn over min Laptop. Mon det overhovedet er sikkert at gå i bad, når man er så træt. hmm.... 

2 kommentarer:

  1. Jeg er lidt med på den. Weekend NU!

    Knus Amanda :-)

    P.s. kig gerne forbi min blog og deltag i konkurrencen om et gavekort på 250,- til Footway her:
    http://amandavang.blogspot.dk/2013/01/footway-giveaway.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at høre jeg ikke er den eneste, der trænger til weekend. ;-)

      Slet