Sider

torsdag den 14. februar 2013

Did Someone Mention Valentines Day?

Så kom vi til endnu en af de dage der er total overvurderet, nemlig valentines dag. Nu sidder i nok og tænker "Det kun fordi du er singel" og ja, det har måske noget med det at gøre, og lige præcis derfor behøver jeg ikke en hel dag til at minde mig om det. For mig er valentines dag, som alle andre dage på året. Den eneste forskel er at en af mine gode veninder har fødselsdag idag og i år fylder 18. Synes godt nok tiden går utrolig hurtigt. Jeg huske stadig tilbage på den gang vi var små, som var det igår.
Nå, back to the real deal. Fordi jeg ikke går op i valentines dag, skal min dag bruges på engelsk aflevering og grøntsager. Jep, så meget indenhold er der nemlig i mit liv. Heldigvis får jeg ferie i morgen. så der skal bare slappes max af. Hvad jeg skal bruge min vinterferie på i år, må i vente lidt med at finde ud af, en ting er dog sikkert. Bloggen vil helt sikkert blive spammet med en masse billeder. ;-) 
Endnu engang tillykke søde Milla!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar