Sider

mandag den 25. februar 2013

Tenerife Take Me Back!

Så er jeg kommet hjem efter en uges ferie på Tenerife. Som i måske har lagt mærke til, havde jeg planlagt et par indlæg, så bloggen ikke stod helt stille, imens jeg lå os solede mig nede i varmen. Det utrolig så hurtigt ferier altid går, især denne her, jeg føler lige jeg har stået i lufthavnen, med spænding i maven og et smil på læben, men sådan er det. Man siger jo at tiden går hurtigst når man har det godt. Nu kan jeg så med sikkerhed forudsige at denne uge bliver alt for lang. Hjemme lå der nemlig 10 timers aflevering, plus et mediefagseksamenprojekt der lige skulle filmes, og ventede på mig. Alt dette skal afleveres inden fredag, så jeg har en lor** uge i vente. 
Jeg krydser fingrer for at jeg alligevel kan få opdateret min blog blandt alt det kedelige skolerelateret. Nu vil jeg dog ligge mig ned under dynen, og prøve at tænke på alt andet end skole. Inden jeg lægger mig helt til at sove, vil jeg starte på den bunke ulæste blogindlæg jeg har fået opsamlet på Bloglovin. 639 indlæg, jeg har en laaaang nat foran mig, kan jeg godt konsternere. 


2 kommentarer:

  1. Var også på Tenerife i november sidste år :)
    Der er skøøøøønt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig lækkert, vil også bare tilbage igen! :D
      Knus Kata

      Slet