Sider

lørdag den 16. marts 2013

Black Jeans And Old T-shirts Never Die!

 Sådan så jeg ud i går. Stramme bukser fra Cheap Monday, en stor t-shirt også fra Cheap Monday og til sidst, mine elskede nye Underground creepers. Jeg valgte at folde mine bukser op, da det ellers hurtigt kan komme til at se lidt klodset ud på grund af skoene. Det er dog utrolig kikset at folderne sidder så pisse skævt at det er helt pinligt. 
Ikke et særligt inspirerende outfit jeg havde på i går. Sådan går det altså når man står lidt for sent op og ikke har mere rent tøj tilbage, så er sorte bukser og en t-shirt altså en sand vinder!

Resten af dagen i dag skal bruges med José, min lillesøster. Det skal stå på utallige film til langt ud på natten og en masse slik og Junk food. Længe leve Lørdage!


2 kommentarer:

  1. Virkelig fed stil du har!
    - Jeg har selv t-shirten, den er så fed!
    Du har en super flot blog, elsker din header :)
    Kunne du tænke dig at følges? :)

    Knus Victoria
    http://victoriawinther.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, ved slet ikke hvad jeg skal sige. 1000 tak for de rigtig søde ord! <3
      Tjekker lige din blog ud.
      Mange knus Katarina

      Slet