Sider

torsdag den 14. marts 2013

Gossip Girl Er Bare Lige Dét Bedre End Alle Andre Serier!


Så blev jeg endelig færdig med Gossip Girl serien, efter alt for mange timer foran computeren. Nu kan jeg så kun håbe på, at der kommer flere afsnit eller måske enda en film, selvom jeg inders inde godt ved, at dette ikke kommer til at ske. 
Nu sidder jeg så tilbage med en utrolig tom følelse i kroppen, og ved ikke helt hvad jeg nu skal give mig til. Ind til videre er tiden gået med at se en masse klip med Chuck og Blair på youtube, og selvfølgelig set alt for mange billeder igennem på tumblr. Som i kan fornemme er det mest Chuck og Blair der er billeder af, men må nok også indrømme at Chuck og Blair var grunden til, at jeg og blev til de sidste 2 sæsoner. Det med at to personer der elsker hinanden så utrolig højt ikke kan få hinanden, da den ene mener de ikke er gode nok for hinanden, og den anden tvivler på hans kærlighed til hende. Ja okay, inders inde er jeg nok lidt af en skabs romantiker. <3
Hvis i ikke allerede har set serien, fatter jeg ærlig talt ikke hvorfor i sidder og læser med her? Kom i gang tøser! I vil ikke fortryde det. 

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker også bare Gossip Girl, synes dog de sidste sæsoner ikke levede op til de første. :(

    //miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Giver dig ret! Heldigvis var der en masse drama omkring Chuck og Blair, der gjorde man også så med de to sidste sæsoner ;-)
      Knus Kata

      Slet