Sider

onsdag den 13. marts 2013

Keep Calm And Wear Hells

Så er jeg endelig ved at komme på toppen igen. Siden i lørdags har jeg ligget syg i sengen med nedrullede gardiner og kun min dyne som selvskab. Jeg har nu for første gang bevæget mig ud i af min seng og tilbage til verden igen. Det egentlig sjovt hvordan man kan føle man er det eneste menneske i verden, i sin egen lille kubel,  kun fordi man har gemt sig selv væk for en kort stund. Men ihvertfald er jeg nu kommet ud af min hule i dag og tilbage på skolebænken. Som i nok har gættet er det også sygdommens skyld, at der har været en del stille her på bloggen. 
Fordi at dette indlæg ikke bare skal handle om sygdom, får i lige mine nye stilletter at se. Det var endnu en ting, som jeg fik med mig hjem fra Tenerife. De kostede normalt 39 Euro (290,83 kr.) MEN! Fordi dette var det sidste par tilbage, var de på tilbud til sølle 3 Euro (22,37 kr.) Tror i lige jeg var glad?!? Så gør det pludselig ikke noget, at man har små fødder.     

Forresten modtog jeg også hele 3 pakker i mandags, to af dem var sko. I må desværre vente lidt endnu med at få dem at se. Kan dog fortælle jeg, at det ene par er købt brugt af en skøn modeblogger, og det andet par er fra mærket Underground. Har i mon så allerede gættet hvilke sko?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar