Sider

mandag den 29. april 2013

Outfit Of The Day - Konfirmationen

Som lovet får i her mit outfit til Joses konfirmation i sidste weekend. Kjolen er fra mærket Spotlight, jeg har aldrig selv hørt om det før, men synes nu de laver nogle ret flotte kjoler. Mærket forhandles i Magasin, som også var der jeg selv købte kjolen. Som i kan se, er den sort og har en lille lynlås ved taljen. Den har et åbent snit bagtil og foran har den en dyb udskæring. Den var lidt dybere foran end jeg huskede den var da jeg prøvede den, men det løste jeg med en lille sikkerhedsnål, så jeg ikke fik flashet til hele selvskabet. 
Skoene købte jeg i vinterferien, da vi var med familien på Tenerife. Jeg gav næsten ingen penge for dem, og alligevel er de endt som et af mine yndlings sko.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar