Sider

torsdag den 30. maj 2013

It Will All Be Worth It In The End

 I morgen skal jeg til min første prøve i 1. g. Jeg har nu haft læseferie i snart to uger, så det er lidt på tide, at der kommer en prøve. det første jeg skal til imorgen, er en årsprøve i skriftlig engelsk. På gymnasiet foregår det sådan at man hvert år har nogle faste eksamener, hvor man trækker blandt de fag man afslutter. Ud over eksamenerne, kan jeg også komme til årsprøver. Årsprøver foregår på samme måde som eksamenerne, forskellen er dog bare, at de karakterer man får til årsprøverne ikke tæller nogle steder, og egentlig bare er en prøve til de endelige eksamer.
I morgen skal jeg så til årsprøve i skriftlig engelsk, hvilket er den prøver jeg frygter mindst. Derudover skal jeg også til årsprøve i Mundtlig samfundsfag og mundtlig spansk. (Har kun haft spansk i et halvt år, så det er et fag der skal meget forberedelse til). Til sidste skal jeg op til eksamen i fysik. Dette kunne ikke være bedre, da jeg fik en ret lav årskarakter i dette fag, så jeg håber rigtig meget på at kunne hæve den, da det så bliver karateren til eksamen der kommer til at tæller. Det er også derfor det er denne prøve jeg er mest nervøs for, da den karakter betyder mest for mig og ikke mindst mit gennemsnit. 

Skal i også til nogle prøver i år, og hvilke fag frygter i mest?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar