Sider

tirsdag den 21. maj 2013

You Mean More To Me Than You'll Ever Know

Så blev det sidste skoledag i 1. g. Jeg kan seriøst ikke fatte, at dette år allerede er gået. Jeg husker stadig tydeligt vores første dag som små "kid" på skolen, hvor alt var nyt, og man ingen kendte. Nu er der så gået et år, og der er sket så mange ting for mig, og kan mærke hvordan jeg har ændret mig, siden jeg gik i folkeskole. På dette år, har jeg mødt en masse nye skønne mennsker, nogle jeg ved vil have en betydning efter gymnasiet, og andre der bare er med til at gøre disse 3 år helt fantastiske. Heldigvis har jeg 2 år endnu, som jeg kan tilbringe med alle mine dejlige venner. Jeg er ihvertfald utrolig glad for at have valgt gym., og har ikke fortrudt det en eneste gang. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar