Sider

lørdag den 15. juni 2013

New In - Good To Go

Modtog i sidste uge disse øreringe fra hjemmesiden Foxyshop. FoxyShop er en side der sælger en masse accessories til næsten ingen penge, lige noget for en fattig studerende som jeg. Jeg er blevet rigtig glad for disse øreringe, og synes de er med til at gøre et ellers kedeligt outfit lidt mere festligt. Jeg er typen der har "hverdagstøj" på, hvad enten jeg skal til fest eller i skole. Dette har nok noget at gøre med, at jeg hader at mit tøj skal puttes i bokse og gemmes væk til den helt rigtige anledning. Back to the point! Disse øreringe er rigtig gode lige at putte i ørene inden en fest, og så er jeg good to go! 
Har dog set andre iføre sig øreringe magen til, på helt almindelige skoledage, som man også sagtens kan, nu er det bare lige mig, der næsten aldrig går med øreringe medmindre jeg skal fest. 
Hvis i er interesseret i et par magen til, kan de findes her. Jeg vil dog anbefale jer at vente lidt med at bestille noget, da jeg kan afsløre, at der inden længe vil ramme bloggen en give away med lidt gotter fra deres hjemmeside.      

sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar