Sider

mandag den 5. august 2013

Back On Track

Weekenden  har været fyld med run på, og næsten ingen tid herhjemme. Allerede Fredag tog jeg tidligt ind til København, hvor jeg skulle mødes med min veninde Anna, som jeg kender fra sidste års sprogrejse. Senere støtte vi på vores fælles ven Jens, der så resulterede i en tur på baresso. Da aftenen kom tog jeg i Tivoli med min familie og farmor & bedstefar til fredagrock. 
Vi kom sent hjem, hvilket resulterede i en ikke særlig frisk Katarina der lørdag skulle bruge hele dagen i køge. 

Søndag kunne der slappes lidt mere af. Efter morgenmaden tog vi bilen op nord på for at køre på strandvejen og tjekke Hornbæks butikker ud. Ved middag skulle vi hjem til min morbror og tante. De er en af de heldige der bor utrolig fedt, med havet i forhaven, hvilket bød til en svømmetur i det lækre hav.

Så fik i en lille opsummering på hvad weekenden bød på. Nu det mandag, og endnu en uge er blevet skudt igang. Heldigvis har jeg 1 1/2 uge før jeg selv skal i skole igen. På den ene side glæder jeg mig til at se alle menneskerne igen, og få gang i en hverdag. Men på den anden side ved jeg at 2. g bliver det hårdeste år med mange timer og alt for mange aflevering..     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar