Sider

torsdag den 12. september 2013

Outfit - Long Cardigan, Doc. Martens & RayBans. Last Day Of Summer.

Cardigan - Ebay // Top - H&M // Nederdel - Moss Copenhagen // Sokker - H&M // Sko - Doc- Martens // Solbriller - RayBan 

Et outfit fra i starten af ugen. Cardiganen er ny og har allerde været vist på bloggen et par gange, men her får i for første gang vist cardiganen i et outfit. Synes selv jeg fik sammensat et ret fedt outfit, selvom min veninde pænt måtte erkende at det første hun tænkte da hun så mig komme ind af døren til klasselokalet var: "Hvem er den Emo", men jeg elsker det nu alligevel. Jeg fik også for første gang i år luftet mine Doc. martens; kærligeheden til de sko er stadig på sit højeste, og nu når vejret bliver dårligere, får jeg også brugt dem noget mere. Det betyder dog også at mine højt elskede Rayban må komme ned i skuffen, til vejret bliver godt igen. 
By the way er min draperede nederdel også ny og fra Moss Copenhagen. Det mærke er uden tvivl kommet op og blevet et af mine yndlingsmærker. 

1 kommentar:

  1. Er så vild med dine billeder her!
    Og dine solbriller er bare alt for fede :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet