Sider

tirsdag den 22. oktober 2013

Fanget I Nettet

Så fik jeg skudt endnu en hektisk uge igang, der allerde nu har budt på 2 køretimer, 3 teoritimer og et smut i fitness udover de obligatoriske (mange) timer i skolen. Trods min travlhed er jeg utrolig glad, og føler mig unormalt overskudsagtig bare en del trættere end normalt. Ikke engang mine mirakelpiller longo vital kan kurere min træthed. Selvom jeg er glad, glæder jeg mig til kørekortet er i hus, så jeg får en del mere luft i min kaldender og mere søvn. 

Som i kan se på billedet, har jeg endelig fået skaffet mig en netbluse. Efter et halvt års søgen i de danske butikker, og på nettet, fandt jeg endelig en i Berlins Primark. Dem der kender til Primark, ved allerede at de sælger diverse beklædningsgenstande til næsten ingen penge, hvilket også gjaldt for denne bluse. Fik den for omkring 70 kr., så hvis i enten skal til London eller Berlin, er primark helt sikker et besøg værd. Et outfit med blusen kommer senere. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar