Sider

onsdag den 2. oktober 2013

Fitness, Teori- Og Køretimer, Lange Dage I Skolen & En Hel Bunke Afleveringer Kan I Takke For De Manglende Indlæg På Bloggen

Et lille sneak peek på et af weekendens outfits. Som den kloge læser måske allerede har set (grundet de gule huse med røde tage i baggrunden), har jeg tilbragt en forlænget weekend i Skagen med familien. En velfortjent weekend jeg har set frem til den sidste måned. Jeg har så travlt for tiden, og må også indrømme at det er svært at finde tid i hverdagen til de basale ting, hvilket også har gjort at bloggen ikke helt er 1. prioritet i en hverdag hvor de 7 timers søvn jeg når at få, er de eneste tidspunkter jeg har mulighed for at slappe af. Dog skal i at vide at jeg savner den helt vildt, og prøver ihærdigt at få lavet et indlæg engang imellem, så den ikke stå helt stille. Hold kæft hvor gør det mig bare glad, når jeg ser at der stadig er nogle der besøger den fast, også selvom der ikke kommer så ofte indlæg, som der har gjort. Nu tror jeg heller jeg må sætte mig ned og planlægge nogle indlæg til jer, så der faktisk sker noget herinde. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar