Sider

lørdag den 25. februar 2012

Blogaward


Glad?!? Det er ikke ordet! Jeg er så super heldig at have fået en Blogaward af søde Sarah hvis blog i kan finde Her. Sarah kontaktede mig i en kommentar hvor hun fortalte at hun havde valgt at give mig denne award. Hun fortalte også at vi havde været i praktik sammen på Aller Media, som jeg var på sidst i 2011. Synes godt nok det er sjovt hun havde fundet mig. Og hvordan?? Har ingen idé. Der er så mange 1000 forskellige blogs, og så finder hun lige min. Er det ikke vildt?? Anyway. 

Reglerne når man har modtaget en blogaward:
  1. Linke til den som man har modtaget en blogaward af og indsætte billedet med blogaward-billedet med æblet.
  2. Bive awarden videre til 5 andre bloggere.
  3. Svare på nedestående spørgsmål.
Hvorfor begyndte du at blogge?
Da jeg startede med at blogge i sommers, var det fordi at Facebook var begyndt at være lidt for "småt" til mig. Jeg havde brug for at skrive om min hverdag, mit tøj, mine tanker osv. Til jer som har facebook (størstedelen), så ved i godt at det ikke lige er sådan nogle ting, man skriver i en status. Det skal helst være max. 5 sætninger og skal handle om noget flere kan sætte sig ind i, eller en eller anden sjov kommentar. Derfor begyndt jeg langsom at bevæge mig rundt i den store blogverden igennem Daniellas blog. Jeg kontaktede hende og spurgte om hun ikke ville hjælpe mig med at blive sat ind i tingene. Sød som Daniella er, ville hun selvfølgelig godt hjælpe mig, og hvis det ikke var for hende, sad jeg nok ikke her med min egen blog lige nu. Jeg ELSKER at skrive, og en blog er en rigtig god måde at få det man skriver, ud på. Også fordi det ikke bare er mig selv der sidder og læser med, men en masse andre fantastiske mennesker, som også sidder og følger med i hvad jeg skriver. 

Hvilke blogs følger du?
Jeg følger en del, men i stedet for at remse dem alle op, får i 5 af mine yndlings, som er dem jeg vælger at give en blogaward.

Hvilke farver er dine favoritter?
Mht. tøj må jeg nok være kedelig at sige sort, da det er den farve der er mest dominerene. Jeg ville ønske jeg var en af de typer som bare har alle slags farver i skabet, men det er jeg ikke.
Bare generelt, er mine yndlingsfarver grøn, lilla, pink og blå

Hvilke film er dine favoritter?
Helt klart klassefeste og klovn. Elsker de film hvor man næsten ligger flad af grin hele filmen igennem, og det må man sige jeg gør med de to. Derudover elsker jeg også de rigtige amerikanske kærlighedsfilm, bla. Friends with benefits, Remeber me og baby surprise.

Hvor drømmer du om at rejse hen?
Øverste på min liste over ting jeg skal skal opleve inde jeg dør, ligger: Road trip gennem USA. Så lejer man en bil i 3 eller 4 uger hvor man bare køre gennem USA. Hvor jeg self. også skal køre på route 66. 
Jeg kunne også rigtig godt tænke mig at komme på et krystogt nede i syden.
-London ville jeg bestemt heller ikke have noget imod at besøge engang. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar