Sider

tirsdag den 16. oktober 2012

Tænk at jeg skulle ende her..

For mig gik det sidste år af folkeskolen på at se frem til det nye liv, som jeg skulle begynde på gymnasiet. Jeg gik så meget op i mig selv og min egne planer, så jeg slet ikke fik opfanget at mine nærmeste også havde et helt andet liv foran sig efter folkeskolen. Ja jeg snakkede en del med dem om deres planer og vi gik og glædede os sammen, men det gik bare ikke op for mig, at jeg virkelig skulle væk fra dem. 
Nu sidder jeg her, det første  kvartal af gymnasiet er gået, og jeg savner mine to tøser ubeskrivelig meget! Nu må i ikke misforstå mig, for jeg har det så godt på den nye skole, og jeg er faldet rigtig godt til. Jeg kunne virkelig ikke have ønsket mig en bedre klasse.
Men man kan ikke undgå at savne de tøser, som man har tilbragt så meget tid sammen med de sidste mange år. Josephine går på et gymnasium inde i København, hvilket gør at jeg stadig kan ses med hende, som vi jo også gør. Det er bare lidt svært, når vi begge har så travlt med skolen. Frederikke er det lidt sværere at komme til at se. Hun valgte jo at tage afsted et helt år til Kina. Så det bliver mest over Skype, det er dog heller ikke så nemt som det lyder, da der er en tidsforskel på 6 timer. 
Gud hvor jeg savner de to tøser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar