Sider

onsdag den 7. november 2012

På det seneste har jeg..

Været en tur til London. Endelig fået mit første par Dr. Martens. Brugt ALT for mange penge. Spist alt for usundt. Overebevist mig selv om at jeg skulle til at spise sundere. Droppede det 10 minutter efter for at købe en Lionbar. Kom på den fedeste idé, nemlig at begynde at dyrke mere motion (nu når jeg ikke kan holde mig fra det usunde). Droppede det endnu hurtigere end det med mine spisevaner, da jeg kiggede ud af vinduet, og så på det danske efterårsvejr. Været unormalt træt. Modtaget mine Iphone covers. Været rasende over den skide moms der kom på. Prøvet at forstå hvordan momsen kan være dyrere end det jeg rent faktisk købte. Ligget syg et par dage. Lavet lektier. Prøvet at få orden i alle mine billeder. Haft ondt af mig selv over en skide fysikrapport. Set alt for mange film på nettet. Brugt alt for meget tid på SnapChat. Men mest af alt har læst, læst, læst og så lige læst lidt mere. Fik jeg sagt, jeg har læst?   

1 kommentar:

  1. Super nice indlæg!

    http://life-is-pure-love.blogspot.dk/

    SvarSlet