Sider

fredag den 9. november 2012

Rihanna, my big love

Så gjorde hun det igen. Endnu engang har det lykkedes Rihanna at lave et hit, denne gang med hendes nye single Diamonds. Jeg er næsten sikker på at dette nummer vil spamme de forskellige radiostationer de næste par måneder. I går kom videoen så endelig ud til den, og jeg må ærligt indrømme, at jeg er pænt skuffet. Der er ingen handling i den, og det er de samme tre klip de bare har sat igen igen, hvilket er utroligt ærgerlig, når nu det er en så god sang. Den kommer slet ikke i nærheden af musikvideoer, som: We found love, hvilket personligt er min yndlings af alle de musikvideoer hun har lavet. Man bliver så glad af den, og man kan tydeligt mærke hvor personlig den sang er for hende. For mit vedkommende, fik jeg ihvertfald et helt andet indtryk af hende, efter jeg havde set den video.
Tilbage til det dette indlæg egentlig skulle handle om. Hvis du ikke har hørt sangen Diamonds endnu, synes jeg helt klart du lige skal tage et gik på den Her. Enjoy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar