Sider

tirsdag den 25. december 2012

That Special Feeling The Day After Christmas

Hvorfor ønske sig Nike Air Max 1, når man kan ønske sig Adidas Gazelle?
Det var den jul. Man har jeg set frem til den 24. hele december måned. Tæller dage ned til den store dag, hvor der skal spises god mad, danses om juletræet, pakke gaver op og bare tilbringe dagen i selvskab med dem der betyder mest for en, ens familie. Jeg synes altid man sidder tilbage den 25. med en tom følelse. Var det bare den jul? Der bliver lagt så meget arbejde i noget der er overstået på et par timer. Heldigvis har man gaverne, som det eneste spor der er tilbage efter aftenens begivenheder. I år var et af de beste år, når det kommer til gaver. Jeg kunne ikke have ønsker mig nogle bedre gaver. Jeg har aldrig før prøvet hvor jeg vågnede midt om natten, hvor efter jeg måtte stå op af sengen, bare for at tjekke om det virkelig kunne være rigtig jeg havde fået så mange gode gaver. I øjeblikket er jeg Katarina 9 år inden i hoved, og har gået hele dagen og kigget og rørt ved mine gaver. 
Jeg håber i havde en ligeså god jul som mig, og tilbragte den med jeres nærmeste. Nu vil jeg tilbage til mine gaver, og nok også gå på rov i køleskabet efter noget medister eller måske enda en skål ris a la mande. ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar