Sider

torsdag den 3. januar 2013

The Days After Christmas

Billedet blev taget juleaften af mig og min lillesøster. 
kan vi endelig byde velkommen til år 2013 og velkommen til endnu et år her på boggen, for selvfølgelig vil jeg fortsætte her på mine blog, det går jo så godt, så hvorfor ikke lige så godt taget et år til. Som i nok har lagt mærke til, har min blog stået lidt (læs: ekstremt) stille her hen over julen, men som alle jeg andre, har jeg haft travl med diverse julefrokoster, min 17 års fødselsdag og min bedstefars 80 års fødselsdag. Jep, han er også ved at blive en gammel man, heldigvis har han udtalt at vi ikke slipper og for og at vi kommer til at holde mange flere fødselsdage for ham endnu, så det vil jeg se frem til. 
Da det endelig blev nytår, tog vi bilen og dragede mod det svenske rige. Desværre var vi nødt til at drage hjemad allerede d. 1 Januar, da vi allerede skulle starte i skole idag. Jeg siger jer det er hårdt at komme tilbage igen, men det ved i sikkert allerede eftersom i sikkert også startede enten i går eller i dag.  Det gælder dog ikke for nogle af handelskolerne landet over, som først starter på mandag. Gud hvor skulle jeg dog have valgt handelskolen, så ville jeg have meget mere fritid!
Nå, nok om det. Jeg vil tjekke ind igen lidt senere i dag, hvor jeg vil fortælle lidt mere om min nytårs aften med lidt billeder til. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar