Sider

mandag den 7. januar 2013

Ifølge Instagram har jeg på det seneste..

.. 1) Været afhængig af SnapChat. 2) Holdt jul med familien. 3) Forberedt mig til kemi eksamen. 4) Været til Latin og Almen sprogsbrug eksam. 5) Skrevet blogindlæg. 6) Været et par dage i London. 7) Set Mick Øgendahl's show SPAS. 8) Blevet efter skole for at spise brændte popcorn med nogle skønne mennesker. 9) Løbet endnu en tur på vore nye løbebånd. 10) Nydt tilværelsen og læst et Cover blad igennem. 11) Følt mig kreativ og besluttede mig for at lægge manicure. 12) Holdt nytår med nogle fantastiske mennesker i Sverige. 13) Fået ny ring i julegave. 14) Spist et halv kilo slik, som vi havde med hjem fra Sverige. 15) Været et smut forbi Joe & The Juice til en Easy Shake og til sidst, 16) har jeg rundet 100 followers på Instagram. 

Hvis i har lyst til at følge med i min hverdag, udover her på bloggen, kan i følge mig over Instagram, hvor jeg opdatere jævnligt med billeder fra nuet. 
Instagram: kata95   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar