Sider

tirsdag den 8. januar 2013

Min Pels In Action

Min Pels In Action

Min Pels In Action by katarina-f-jensen featuring rubber boots
Som vist tidligere i mit indlægg her, købte jeg i lørdags min første pels. Da en pels ikke lige er det man ser alle vegne, og mest af alt forbinder med noget gamle mennesker går i, tænkte jeg, at jeg ville lave en polyvore hvor jeg viste jer min pels In Action, som overskriften så fint indikere.
Det første outfit er et typisk hverdagslook for mig. Mine sorte stramme Cheap Monday jeans og mine elskede Adidas Gazelle sneakers. 
Det næste outfit er mere egnet til en dag, hvor man er lidt finere på den, skal i byen eller lign., med stram nederdel og stilletter.  Det sidste outfit består af en par swaetpants og et par boots. Det outfit kunne jeg også godt se mig selv i. De dage hvor man vågner op, lidt for sent på den, det er mandag morgen og dagen skal helst bare overstås hurtigst muligt, så man kan komme tilbage til sengen igen. Dejlige behagelige bukser og et par lækre boots. Så bliver det ikke bedre! 
Alle tingene kan i finde ved at klikke på et af de mange items. 

4 kommentarer:

  1. Elsker outfit nr. 1! :)

    Kig gerne forbi min blog og skriv en kommentar :) http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også selv ret vild med det. :-)

      Slet
  2. Jeg elsker bare tendensen med pelsjakker!

    //Ida
    www.livetifoelgeida.dk
    - Håber du vil kigge forbi og evt. efterlade en kommentar. Det vil betyde meget!

    SvarSlet