Sider

mandag den 4. marts 2013

Ankle Cuff.. What The Fuck?!?

I går faldt jeg over disse ankle cuffs på nettet. Det er ikke nogle hemmelighed, at jeg var lidt skeptisk over for dem til at starte med, men efter at ha' set nogle forskellige outfits med ankle cuffs, syntes jeg de blev utrolig fede. Desværre kan jeg slet ikke finde nogle hjemmesider der sælger dem, ikke engang Ebay har nogle. Dette gør dog ikke, at i skal slippe for også at se disse mærkelige ringe man tager på anklerne. Jeres skepsis er forståeligt. ;-)

10 kommentarer:

  1. Jeg synes faktisk, at hvis man styler dem ordentligt, kan de godt se helt vildt godt ud :-) Så hvis du finder en hjemmeside så go for it!

    Kig gerne forbi:
    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik?? Jeg krydser også fingre for, at jeg finder et sted hvor jeg kan købe dem.
      Knus Kata :-)

      Slet
  2. Jeg synes, at de er fede!

    carlalillevang.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Gir dig helt ret!
      Knus Kata :-)

      Slet
  3. Det ser ret fedt ud! Det tror jeg ikke, at jeg har set før!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det havde jeg heller ikke. Håber butikkerne snart begynder at sælge dem. ;-)
      Knus Kata.

      Slet
  4. Synes at din blog er virkelig god, og har spændene indlæg! Det ville betyde meget hvis du gad og tage et smut forbi min blog og måske blive fast læser? http://sweetmindedgirl.blogspot.dk/
    :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Er glad for du kan li' den og mine indlæg. - Jeg tager lige et smut forbi din blog. ;-)
      Kram Kata ^^

      Slet