Sider

søndag den 3. marts 2013

Forrest & Bob Undertøj Til Ingen Penge!

Normalt vælger jeg ikke at vise mit undertøj her på bloggen, men i dag gør jeg altså en undtagelse. Hvis man følger lidt med i de forskellige modeblogs her i blogland har man ikke kunnet undgå at lægger mærke til Forrest & Bob undertøjet, især ikke hvis man følger SilleWho, der nærmest tilbeder Forrest & Bob blonde bh'er. Det der også har gjort dem så specielle er, at de er pisse svære at få fat på, da de er udsolgt alle steder herunder også på nettet. Da jeg var i Bahne i Lyngby i går, ramte heldet mig hård og jeg fandt to kasser med Forrest & Bob undertøj gemt neden under et tøjstativ med tilbudsvarer. Da jeg i min lykkes ros tog et sæt op, så jeg, at det også var på tilbud. Kan man være mere heldig? Hver del gav jeg 70 kr. for og normalprisen ligger på 200 kr,. Så nu ved i det tøser! Kig i Bahne, eller ihvertfald den i Lyngby.    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar