Sider

torsdag den 11. april 2013

Elliotts Outlet - Nyt Køb


For nogle uger siden var jeg med mine forældre på Elliotts. Jeg kan ikke huske om jeg allerede har fortalt jeg om Elliotts, men i hvert fald er det et outlet, der bliver holdt den første weekend i hver måned. Det er ikke et specielt stor outlet, som det i Øksenhallen, men det er en passende størrelse. Det der er mest behageligt ved det, er at der ikke er fyldt med menneske, som der normalt er til andre outlets. Dette skyldes, at man får tilsendt en invitation en uges tid inden, og hvis man ikke har den med, kan man altså ikke komme ind.
Anyways. En af de ting jeg fik med mig hjem, var denne kjole fra Second Female med dyb udskæring bagved til 100 kr. Den normale pris husker jeg ikke.  Derudover fik jeg også købt en sort Ganni kjole til 150 kr. Sat ned fra 900 kr.  Den må i vente lidt med at se til det bliver varmt nok, da den skal vises i et dagens så den kommer til dens fulde ret.

Hvis i også kunne tænke jer at blive inviteret til Elliotts Outlet, kan i tilmelde jeg via dette link.


4 kommentarer:

  1. Den er pæn! Og billigt må jeg nok sige! :)

    //miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. ^^
      Ja, prisen fejlede bestemt ikke noget. ;-)
      Knus Kata :)

      Slet
  2. Hvor er den bare fin(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      - Det vil jeg da lige gøre ;-)
      Kram Kata

      Slet