Sider

onsdag den 10. april 2013

Stilhed Før Storm

De sidste to uger har jeg...
Været sammen med søde Anna, som var med på sprogrejse sidste sommer.
Været på tøsetur med min mor og faster, der bød på en omgang running sushi.
Fået shoppet en del, både i butikker og på nettet.
Været et smut forbi outlettet i Valbyhallen.
Endelig fået farvet min 20 cm. lange udgroning.
Lavet det sidste færdigt på vores eksamenprojekt i mediefag.
Lagt min vinterjakke bagers i skabet.
Og fundet min elskede læderjakke frem igen til endnu en sæson.
Besluttet at det ikke var tid til at smide mit store grå tørklæde endnu. 
Taget 2,5 kilo på.
 Været i chok over min vægt.
Begyndt at cykle i skole igen.
Endelig fået min Justin Bieber plakat ned.
Fået øjnene op for filmen Dirty Dancing, havde helt glemt at den var så god.
Stadig været i chok over min vægt.
Fundet kjole til min lillesøsters konfirmationen.
Er startet på de første forberedelser til hendes gave.
Hørt de gamle klassiker på repeat, sange som: Careless whisper, Hungry eyes & Take my breath away. 
Fået overstået en masse afleveringer.
Og sidst men ikke mindst, har jeg sukket utrolig meget efter endnu en ferie. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar