Sider

tirsdag den 9. april 2013

Long Time No See

Som overskriften så fint indikere, er det utrolig lang til siden, at jeg sidst har opdateret bloggen. Sidst jeg bloggede var omkring starten af påskeferien, hvor man ellers skulle tro jeg havde utrolig meget tid til at lave indlæg. Det var egentlig planen, men sådan blev det ikke. Jeg havde den ene aftale efter den anden, og kunne knap nok finde tid til at tænde min computer. Jeg valgte derfor at min blog skulle gå i dvale ferien over, men har først nu fået taget mig sammen til at lave et indlæg. 
På disse to uger er der sket utrolig meget, men hvad jeg helt præcist har lavet, tror jeg at jeg vil gemme til et andet indlæg, da dette indlæg allerede er ved at være ret langt. Jeg har også en masse nye køb jeg skal ha' vist jer, blandt andet denne kjole jeg har iført mig på billedet. Og sidst men ikke mindst, har jeg endelig fået min gamle Justin Bieber plakat ned og fået sat noget nyt op, ja ved godt det er utrolig pinligt og det er også et emne jeg helst vil prøve at undgå. Den sætning tror jeg ikke bliver en af de mest populære sætninger i bloggens historier, da jeg ved, at der sidder mere end en Belieber på den anden side af skærmen, men sådan er det. Back to the point. Fordi min plakat er taget ned, har jeg selvfølgelig fået noget andet op, så mon ikke der også bliver tid til en ny Roomtour, hvem ved? 
Jeg håber i også haft en fantastisk påskeferie, og jer der har lockout, jer gider jeg slet ikke at høre på. KÆMPE misundelse herfra! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar