Sider

onsdag den 5. juni 2013

After All You Can Always Buy Shoes

Da jeg tidligere i dag sad og ryddede op i mit kamera, fandt jeg dette billede. Det skulle godt nok have været vist på bloggen omkring januar måned (som sneen så fint indikere), men bedre sent end aldrig. Skoene var mit nyeste køb den gang og er købt brugt af bloggeren Rikke Krøger, som ud over sin normale blog, også har en salgsblog ved siden af. Skoene er jeg blevet utrolig glade for, og det ender nok også med, at jeg iføre mig dem i aften, hvor den står på Fars dag middag med min far (surprise) og morfar. 
Rikkes blog kan i finde her.  

2 kommentarer:

  1. Jeg kigger lige forbi hendes blog! ;)

    Kig gerne forbi :)
    miaekholm.blogspot.dk<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt! Det bliver Rikke sikkert rigtig glad for ;-)
      Det vil jeg gøre.
      Knus Kata

      Slet