Sider

onsdag den 26. juni 2013

I've Had The Time Of My Life - A Year Later

 Så er det i dag præcis et år siden, at jeg tog afsted på mit livs oplevelse. Det er ingen hemmelighed, at det var et helvede op til afrejsen. Jeg skulle bruge 3,5 uge af min sommerferie på Malta, med folk jeg aldrig havde mødt før. Hvad nu hvis jeg fortrød, og ville hjem efter 24 timer? Hvad nu hvis jeg var den eneste der rejste alene? Hvad nu hvis jeg ikke klingede med bare en af de 20 andre elever? Bekymringer der gjorde, at jeg næsten var ved at droppe flyet og blive hjemme. Heldigvis gjorde jeg det ikke. Jeg overvandt min frygt, og tog afsted, på det jeg i dag ser tilbage på, som mit livs oplevelse. Jeg har mødt nogle fantastiske venner, fået en oplevelse for livet, hvor jeg har rykket mig utrolig meget psykisk. Hvad skulle jeg dog have gjort uden alle disse oplevelser, og disse mennesker. 
Hvis nogle kom til mig i dag og var itvivl om de skulle tage afsted, vil jeg til hver en tid svare JA! Det var den fedeste oplevelse, og selv om man går med en masse bekymringer inden, vil man ikke fortryde det. Malta vil uden tvivl være et af mit livs største oplevelser, og når jeg engang får børn, vil jeg også sende dem afsted!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar