Sider

lørdag den 29. juni 2013

Nu fra Ipad

Efter lang tids overvejelse og tvivl, har jeg taget den drastiske beslutning, og lægget min (elskede) MacBook på hylden, for i stedet at bruge min Ipad. Som i ved, købte jeg en Ipad mini for en måneds tid siden. Planen var egentlig, at den kun skulle bruges til skolerelaterede ting, men nu er det altså også blevet den, der skal erstatte min blogging, ihvertfald for det næste stykke tid. Dette er i bund og grund fordi jeg ikke skal fristes. Vi har ferie, og jeg skal derfor bruge den med familie og venner, og ikke min MacBook. Det jeg hovedsageligt bruger min MacBook til, er egentlig kun at blogge og tjekke facebook, hvilket jeg sagtens kan gøre via min Ipad. Hvis jeg først for tændt for computeren, bliver jeg fristet til at tjekke alt muligt andet (Læs: Asos, Nelly, Ebay), og der kan sagtens går flere timer (OG penge) med det.
Nu håber jeg så, at jeg kan gennemføre min plan med kun brug af Ipad det næste stykke tid. For at få min blog helskindet igenne dette "forsøg", har jeg købt en adapter der kan overføre mine billeder via SD kortet. Adapteren købte jeg for 249 kr. (Hvorfor fanden skriver de ikke bare 250 kr.?) i Eplehuset, og redigeringprogrammet photogene i App store for 19 kr. Krydser fingre for det bliver pengene værd.   
                     
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar