Sider

mandag den 10. juni 2013

Krakelerede Eller Selvlysende Lakker?

Modtog idag en pakke fra Zatana.dk, hvor denne Laushine neglelak gemte sig. I har sikkert allerede set disse krakelerede lakker før, da depend og OPI også laver dem. Jeg indrømmer at jeg aldrig har prøvet OPI's krakelerede lakker, og har derfor kun Depend at sammenligne med. Lakken jeg modtog, er uden tvivl lækrere kvalitet end depend, og det virker også som om den holder en del længere, da laget bliver så tyndt, at man ikke mærker at der er to lag lak, som man gør med Depends. Dog synes jeg at Depends krakelere meget flotter end denne gør. Så det er egentlig et spørgsmål om man vil have holdbarhed eller udseende. Hjemmesiden sælger alt fra make-up til Accessories, og lige nu har de også fået selvlysende lakker hjem. Det er ihvertfald uden tvivl noget jeg skal have bestilt hjem til næste rave party. 
Lakkerne koster 59 kr., og kan findes her.  

sponsoreret

4 kommentarer:

  1. NØJ, hvor er den fin!
    Jeg forstår ikke, at du er skuffet over udseendet i forhold til depends - det set super godt ud!

    Hvad ville du selv gå efter? Holdbarhed eller udseende? :-)

    Best regards
    www.fnidderfnadder.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg rigtig glad for du synes. Jeg må også indrømme, at jeg er blevet gladere for resultatet med tiden. Tror bare jeg lige skulle vende mig til det, da jeg jo kun har være vant til Depends.
      Jeg vil til hver en tid altid gå efter holdbarhed, da jeg ikke har tid i hverdagen til at lægge nyt neglelak hver dag eller hver anden dag. Dette er også grunden til, at jeg har den kærlig til Essies neglelaker, da der kan gå op til en uge for lakken begynder at skalle af.
      - Håber det kunne hjælpe dig lidt. ;-)
      Knus og Kram Kata

      Slet
  2. Super fin blog du har dig :)
    Kig gerne forbi min og følg gerne på Bloglovin.
    - følger dig nu!
    Blog: www.loouwhoo.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Jeg tager lige et smut forbi.
      Kram Kata ^_^

      Slet