Sider

tirsdag den 11. juni 2013

Look Mom It's Peter Pan! #11062013

Lidt få billeder jeg hurtig fik skudt på fars dag, inden vi skulle ud og spise middag. Skoene er "nye" og er allerede blevet vist i dette indlæg. Cami toppen er fra Asos, bukserne fra H&M og solbrillerne fra Rayban. Sidste men ikke mindst, har jeg min nye clutch med mig. Den er fra Amust og købt på et lagersalg til 100 kr. sat ned fra 499. 

Nu er jeg endelig blevet færdig med læsning af pensumet i samfundsfag, og har lagt det fra mig. Det utrolig så ør i hovedet man bliver af 3 dages konstant læsning, og skal derfor have noget andet at tænke på, så derfor har jeg meldt mig til at stå for aftensmaden i aften. Planen er at lave nogle lækre wraps med laks alla improvisación. Hvis det bliver godt, kan det være jeg smider opskriften op, man ved aldrig.    

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Taak, hvor er du sød ^_^
      Knus Kata

      Slet
  2. Vild med bukserne - elsker printet på dem :) Ser rigtig godt ud til dig

    SvarSlet
  3. 1000 tak! Det varmer <3
    Kram Kata

    SvarSlet