Sider

lørdag den 20. juli 2013

Home Sweet Home

Så er mine ben langt om længe landet på dansk jord. Efter 3 ugers ferie i vores dejlige sommerhus i Tyrkiet, var det tid til at vende snuden hjemad. For en uge siden modtog vi en mail med vores hjemrejse, dog var lufthavnen ændret, så vi i stedet for Lübeck, skulle lande i Hamburg, også selv om vores bil stod i Lübeck. Utroligt hvad flyselskaber ikke gør for at spare lidt penge... Vågnede træt i min seng i morges, efter 14 timers hjemrejse, af en skide motorsav. Min far fik da lige den fantastiske idé at klippe hele hækken kl. 08:00 i morges, skal den man slet ikke have noget søvn?! Tror hellere jeg må vise mig fra min gode side, og gå ud og lave morgenmad til de to gamle og søs, så det også ser ud som om jeg laver noget.
En masse billeder og outfits får I i løbet af ugen, og ja, indlæggene var ikke rigtig eksisterende de sidste 2 uger af ferien, men blev til sidst så sur over at indlæggene blev så grimme, og billederne alt for små, når jeg bloggede fra min Ipad, desværre. Nu har i en masse billeder til gode, håber det hjælper lidt på sagen. ;-)   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar