Sider

lørdag den 24. august 2013

I Den Seneste Uge Har Jeg..

Jeg er nu startet i 2.g, og hverdagen er nu for alvor begyndte at tage al min tid. Ikke nok med at skolen og lektierne tager en del af min tid, bruger jeg resten af døgnets 24 timer på fitness og venner.
I den seneste uge har jeg..
 Gjort mig klar til 1. skoledag med søs, hvilket bød på ansigtsmaske og hårkur. 
 Fået endnu et par af farmors hjemmestrikkede sokker. Så kan vinteren bare komme an.
 Været på tur med min kære ven Simon
 Brugt tid i fitness. Utroligt man ikke kan se det på min krop endnu..  
 Taget toget ned til min faster.
 Været forbi Torvehallerne. Man får altid lyst til at tømme alle butikkerne derinde, dog ikke slagterens små kyllinghjerter.  
 Blevet genforenet med den bedste tøs, efter 6 ugers adskillelse
 Endelig fået fat i en draperet nederdel fra Moss Copenhagen, som langsomt har sneget sig ind på min top 3 over yndlingsmærker. 

5 kommentarer:

  1. Super skønt indlæg! :-)

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. En lidt anderledes måde at lave et indlæg på, men tak fordi du synes om det.
      Knus Katarina :-)

      Slet
  2. Sikke en fin blog!

    Tjek gerne min ud og deltag gerne i min giveaway!
    http://faymaryhuish.bloggersdelight.dk/2013/08/giveaway/

    / Faymary, Villa Villekulla xx

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, tjekker det lige ud ;-)
      Knus Katarina

      Slet
  3. Årh hvor er de farmor strømper bare lækre - så skøn farve kombination.
    Ville sådan ønske at min mor også kunne lave sådan nogle :)

    SvarSlet