Sider

søndag den 18. august 2013

Vind 200 kr til Miinto.dk

I sommerferien blev jeg kontaktet af en søde medarbejder fra Miinto.dk, der ville udlodde 200 kr. til en af mine søde læsere. Efter lidt tids overvejelse, og en besked fra min Iphone der fortalte at min blog fyldte to år, tog jeg mig sammen og takkede ja. Dette er bloggens første konkurrence, og jeg håber meget i vælger at deltage. Det eneste i skal gøre er at følge bloggen, enten via bloglovin eller GFC, hvorefter i skriver en kommentar til indlæget med jeres mail, så jeg har mulighed for at kontakte vinderen.   
Vinderen bliver fundet d. 18. September. 

15 kommentarer:

  1. dinamelaniemelchior@gmail.com
    Ville jeg da ikke have noget imod at vinde! :)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. josemaisch@gmail.com
    Fed konkurrence, krydser fingre!

    Håber du har lyst til at følges: http://byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Lækker giveaway! Følger dig allerede ;)

    carlarasmussen123@gmail.com

    SvarSlet
  5. J.guldhammer@me.com
    Det kunne være feeeedt!

    SvarSlet
  6. j.l@comxnet.dk
    Elsker giveaways!
    Vil du foresten ikke følges? :))

    SvarSlet
  7. Sikke en fin blog, du har! Og sikke en lækker give-away!

    Silke Popma
    silkepopma@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg har fulgt dig, i efterhånden, meget langt tid på Google Friends Connect! :)
    Krydser fingre!

    Knus Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Lækkert :-D Og tillykke med blog føs'dagen :-D

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Weee, altså. :-D
    Jeg har fulgt dig i lang tid, så vi krydser da lige fingre. :-D

    daniellahorsmark@live.dk

    SvarSlet
  11. Det ville være en skam ikke at prøve at se om heldet er med en!

    Benedikte.lundberg@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Følger dig via bloglovin nu :)

    Highonsophie@gmail.com

    SvarSlet
  13. Lækker giveaway - denne er jeg da helt klart med på;)

    trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  14. God giveaway ;-)
    Knuz Katarina...

    Http://girlistuffs.blogspot.com
    Email: Katarinahertzum@gmail.com
    Navn: Katarina Hertzum

    SvarSlet
  15. Følger bloggen på google! :)
    simoneeart@hotmail.com

    Jeg har selv en giveaway kørende på min blog, du må meget gerne tjekke den ud.
    http://simoneeart.blogspot.dk/2013/08/giveaway.html

    SvarSlet